امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
امیدامید، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

قند عسلای مامان و بابا

پسرک من

1393/12/19 16:03
نویسنده : مامان و بابا
656 بازدید
اشتراک گذاری

این چه مدل شیشه خوردنه آخهسکوت

مامان آخه چرا منو میذاری زمین 

تاسوعای حسینی (این عکس جا مونده بودخندونک)

دندون سومی در شرف رویش

(البته الان دندون 5 هم دراومده و 9 ماه و نیمه ای) 

صرفا جهت اینکه ببینین بچم چقد صاف و شیک میشینه

این چه مدل تماشای تلویزیونه آخه

داداشیا بدون شرح

اینجا هم امیر مهدی تازه از حموم دراومده و داره تکلیفاشو انجام میده 

امید هم که فضول و شیطون

این چیه؟

.

.

بذار ببینم خوردنیه ؟ 

.

.

ای بابا کجا رفت پسسکوت

پس شله زرداش کووووووووووغمگین

گردش و صحرا و اینا.......

من و بابایی

من و بابایی و داداشی

من و بابایی و مامانی

داشتم سیب زمینی  میدادم امید بخوره یهو دیدم سیب زمینیه غیب شد نگو امید روش نشسته و لهش کرد

قلبونش بشم که دستشو میگیره به مبل و وایمیسته ( 9 ماهگی)

بدون شرحبوسبوس

تو اتاق بودم مشغول کار با کامپیوتر که دیدم بابایی صدام میزنه : خانم بیا ببین تا بیدار نشده سوال

منم اطاعت امر کرده اومدم دیدم به این شکل خوابیدیسکوتبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دایی
1 فروردین 94 0:38
O_o
مامان راضی
3 فروردین 94 12:57
ماشالا به جفتشون ماشالااااااااااااااااا چه ناز خدا حفظشون کنه گلم ببوسشون عیدتونم مبارک خانومی
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم خدا محدثه خانومم زیر سایه پدر مادر نگه داره