امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
امیدامید، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

قند عسلای مامان و بابا

آقا امیر مهدی و داداشی

1393/4/2 5:51
نویسنده : مامان و بابا
734 بازدید
اشتراک گذاری

امیر مهدی این روزا خیلی بهم کمک میکنه و تو نگهداری امید یه جورایی کمک دستمهمحبت

مثلا قطره ویتامین امید رو میاره ، بالشت میاره خلاصه که کلی کمکم میکنه، اصلا کمکهاش از حد انتظار من بیشتره

شنبه رفته بودم جایی وقتی امیرمهدی و باباش اومدن دنبالم امیرمهدی از ماشین پیاه شد و دوید سمت من ، سلام کرد و رفت که درب جلو رو باز کنه گفتم مامان جان سه تایی ( من و امیرمهدی و امید) که جلو جا نمیشیم 

میگه نه واسه تو باز کردمبوسمحبت

اینم یه نمونه ش ( البته تصویر فقط تبلیغاتیه و هنوز امکان اجرایی شدن نداشتهچشمک)

پسندها (5)

نظرات (10)

مامان عاطی(مرجان)
2 تیر 93 10:30
سلام افسون جون'خدا گل پسرای نازتو واست ببخشه و حفظ کنه آفرین به امیر مهدی ناز ما که هوای داداششو داره'با بزرگتر شدن امید و بازی کردن و جلب توجه بزرگترها به اون 'خواه ناخواه حسادتهای امیرمهدی شروع میشه'امیدوارم که شما و آقای پدر هوای امیرمهدی رو داشته باشین تا اذیت نشه من دلم خیلی واسه بچه اولایی که بچه دوم میاد وسط میسوزه'چون نمونه هاشو زیاد دیدم از طرف من روی ماه گلپسراتو ببوس
مامان و بابا
پاسخ
اره درست میگی عزیزم ولی امیدوارم روابطشون همینطور بمونه خیلی سخته دو تا بچه رو بزرگ کردن
مینا مامان مهسا
2 تیر 93 17:56
الهی بگردم این گل پسرو که کمک مامانش میکنه خدا پسراتو حفظ کنه واقعا خسته نباشییییییییییییی
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم
ستاره
3 تیر 93 7:39
سلام افسونی.خدا دوتاشونو برات حفظ کنه.سعی کن وقتی امیر مهدی کار خوبی برات انجام میده تشویقش کنی تا زیاد نسبت به امید حساس نشه و تا اخر همین طور مهربون باهاش رفتار کنه.
مامان فریده
3 تیر 93 16:43
سلام افسون جونی.خدا هر دوتا گلت را واست حفظ کنه.آفرین به امیر مهدی که انقده هوای مامان و داداششو داره.راستی افسون جون من همیشه تو همه ی پست هات نظر گذاشتم ولی تایید نکردی یغنی نیومده نظرام؟؟؟؟
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم نه ، من همه نظرها رو میبینم ولی فک نکنم اومده باشه و الا تایید میکردم
مامان راضی
15 تیر 93 13:38
ماشالااااااااااااااااا به امیر مهدی جون . چه پسر نازی که کمک مامانش میکنه . افسونی جون خوشحال میشم به وب دخمل منم سر بزنی . بوسسسسسسسسسسسسس
parvin*
20 تیر 93 15:48
جونم امیر مهدی من که عاشقشم
هنرمند
23 تیر 93 18:46
ماامید از طاعت و چشم از ثواب فکنده ایم.....سایه ی سیمرغ همت برخراب افکنده ایم هیچکس بی دامن تر نیست لیکن پیش خلق.....باز می پوشند ومابر آفتاب افکنده ایم سلام و عرض ادب
دایی جون
27 تیر 93 5:00
چرا دیگه مطلب نمیذاری؟
نیلوفر
27 تیر 93 13:05
فروش عروسک های دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
نیلوفر 1985
1 آذر 93 17:23
.ماشا...چه حس خوبیه مامان دو تا گل بودن