امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
امیدامید، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

قند عسلای مامان و بابا

مرداد 93

1393/6/10 1:49
نویسنده : مامان و بابا
641 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق خوابای بعد حموم رفتنتم (خیلی راحت میخوابی)

میبینی داداشی چقد دوست دارهمحبت

صبح زود که بیدار میشی بعد از صبحونه خوردنت میخوابونمت کنار بابایی و میرم به کارام میرسم تو هم اینقد با خودت و دستات بازی میکنی و سر صدا داری تا خسته میشی 

 

بعد چند دقیقه با همچین صحنه ای مواجه میشم

.

.

.

قربون اون مغز پسته برم منبوسمحبت

موقعی که دیگه هیچ رقمه ساکت نمیشی و خوابت میاد میذارمت تو کالسکه و داداشی تو خونه میچرخونتت 

خب معلومه خسته میشی و زودی خوابت میبره قوی

اینم یه نمونه خوابیدنت بعدِ یه کالسکه سواری تو خونهخندونک

ببین بابایی چطور میبندتت تا نیفتیتعجب (روش جدیده)چشمک

بعد از 24 جلسه فیزیو تراپی حرکات دستت خیلی پیشرفت داشته(دست راست)

خودت میاری بالا و به دستت نگاه میکنی 

گاهی هم دستاتو به هم قلاب میکنی 

قلبونت بره مامانیمحبتبوس

یه دو هفته قبل فرشهای خونه رو شسته بودیمو خونه بدون فرش بود دیدم هی امیر مهدی داره اون وسط سالن میدوه (البته کار همیشگیشه تو خونه)

اومدم ببینمش چیکار میکنه که با دیدنش نتونستم جلو خندم رو بگیرمقه قهه

بهش میگم چیکار میکنی میگه مثلا دارم پرواز میکنمبوسمحبت 

 

 موقع غذا خوردن ،طفلی امیدم به دهنمون نگاه میکنه و دهنشو مزه مزه میده (دلم واسش میسوزه )

مرتب هم آب دهنش میریزه و لثه هاش هم خارش داره ولی فک نکنم حالا حالاها خبری از دندون باشه 

 امیرمهدی هم همینطوری بود ولی تو 8 ماه اولین دندونش دراومد

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان مریم
17 شهریور 93 7:08
خدا رو شکر که همه چیز خوبه افسون جون خیلی خوشحال شدم که دست امید خوب شده، خدا حفظش کنه
ستاره
18 شهریور 93 16:51
چی جیگری شده امید خان.خدا دوتاشونو برات حفظ کنه.افسون جون اگه اشکال نداره شمارو لینک کنم؟
مامان و بابا
پاسخ
ممنون گلم خوشحال میشم عزیزم ، منم شما رو لینک میکنم اگه اشکالی نداره
مامان سمیه
19 شهریور 93 10:39
وای خدا عاشق این بازی های خلاقانه امیرمهدی ام من خداروشکر یک دنیا خوشحال شدم دیدن دستشو بالا آورده راستی چه مظلومه امید طفلی خودش میخوابه نازی
هنرکده مامان سعید
19 شهریور 93 13:26
ای جونم فداشون بشه خاله چقدرناز شدن خدا حفظشون کنه پسملی خاله دندون درنیاورده
مامان ماریا
13 مهر 93 1:53
سلام افسون جان خوبی ؟ چه خوشگل شده امید خان . دلم ضعف لپاش رو کرد یه لحظه خدا رو صد هزار بار شکر که بهتر شده .عکس امیرمهدی چه خوشگل افتاده تو پروازش . ارتفاعش چند هزار پایی بوده ؟؟ هر دوشون رو ماچ آبدار کن
ایدا
10 دی 93 20:38
اخه چه پسر کوچلوی نازی عزیزمه به وب منم سر بزنید اگه با تبادیل لینک موافقید خبر بدید