امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
امیدامید، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

قند عسلای مامان و بابا

باغ

1393/1/30 6:55
نویسنده : مامان و بابا
610 بازدید
اشتراک گذاری

صبح 5 شنبه مامان جون گفتن عصر میریم باغ و شبم میخوایم اونجا بخوابیم اگه دوست داشتین شما هم بیاین دور هم باشیم ما هم شب رفتیم 

خیلی خیلی آب و هوای خنکی داشت ، خیلی هم خوش گذشت و تا عصر جمعه اونجا بودیم ........

من و خاله زهره و مامان جون تو اتاق بودیم دیدم دایی مصطفی موبایل به دست داره راه میره بهش گفتم موبایلت و جمع کن تا امیرمهدی هوس بازی با موبایل به سرش نزده (آخه خیلی دوست داری که همش با موبایل بازی کنی) که دیدم داری دایی رو صدا میزنی تا بیاد ازت عکس بگیره ، منم دیدم اوضاع رو به راهه خیالم راحت شدخیال باطلمژه

اینا هم عکسایی که دایی مصطفی ازت گزفته ...

اینجا رو دوچرخه دایی نشستیماچ

 

اینجا هم لب استخر قلب

 

 

بچه جان آخه پشت بوم هم جای نشستنه  ماچمتفکر

 

رو پله های بالا پشت بوم

 

بدون شرح

 

اینم ناهار خوشمزه که در حال آماده شدنه یه دونه قد قدی اون زیر نشسته منتظره تا پخته بشه بخوریمشابله

 

اینم دیگ پلو 

 اینم همون خانوم مرغه که گفتم 

 

چای اونم با سماور ذغالی خیلی خیلی میچسپه اونم تو باغ باباجون

 

دست مامان جون و باباجون درد نکنه خیلی زحمت کشیدن و خیلی خیلی خوش گذشت قلب

پسندها (1)

نظرات (2)

مرجان
30 فروردین 93 17:23
سلام افسون جون'چه جای باصفایی رفتین دلم هوای بیرون کرد خصوصا اون چایی ذغالی از طرف من امیر مهدی گلتو ببوس انشاله همیشه دور هم سلامت و شاد باشین
مامان و بابا
پاسخ
سلام خانمی ممنون عزیزم شما هم متین گلتو ببوس
parvin*
1 اردیبهشت 93 9:31
منم دلم هوای بیرون رو کرد